Sydtrn34 Tüm yorumları okudum bazıları acı hissetmedim, bazısı hissettim demiş. Şundan dolayı sordum; tüplerde herhangi bir tıkanıklık yoksa sadece film çekilecekse acı hissedilmiyor ama herhangi bir tanesi tıkalı ve işlem yapılması gerekiyorsa, işlem sırasında acı olduğunu düşünüyorum. Belki soru soran arkadaşımıza da bir bilgi olmuş olur. Sevgiler🌸