Sinem0135 Devlette ücretsiz olduğu için ve özelde çok yüksek ücretlere çekildiği için mecbur devlette çektirmek zorunda kalmıştım.
Anestezisiz çekiliyor. Basınçlı ilaç veriliyor ve o basıncın etkisi ile çok şiddetli ağrı oluyor kasıklarda. Benim 2 tüpümde tıkalıydı. Bir tanesi işlem sırasında açıldı diğerini açamadı. Ben daha fazla ağrıya dayanamayınca operasyonu yarıda kesmek zorunda kaldı. Sizi korkutmak istemem ama belki de tıkalı olup olmaması ile alakalıdır. Yada ne derece tıkalı. Açmak için ilacı verdikçe ağrı oluşuyor. Ve gerçektende dayanılacak gibi bir ağrı değil. Adet ağrısının maximum seviyesini düşünün. Maddi İmkanınız varsa anestezili çektirin.