Seda54 Canım bende tam 11im. Benimde var aynı durumum. Kan hacmi de oksijene duyulan ihtiyaç oranı da birden artıyor. Progesteron hormonu da beynin nefes alma noktasına uyarı gönderiyor o sırada vücutta nefes alma sıklığında orantısızlık oluyor vücudun alışma sürecinde çok normal yani. Bir de doğru nefes almayı bilmiyorsak durum daha da can sıkıcı bir hale geliyor. Normal ama yani☺️