hayalcim Sevvalll42 kızım var bu da kız diye geçirdim içimden arkadaş olurlar diye erkekmiş.şimdi de farklı diye seviniyorum 😁
Suzann1993 Ilayda01 13 hafta 3 günlük şuan.. doktorum 12 hafta 2 günlükken erkeğe benziyor ama yanıltıyor da olabilir tabi demişti
Glcnbrky 13+1 olduk doktorum kesin olarak söylemek için haftaya randevu verdi 🥰 ilk bebeğimiz bir gün acaba kız mı diyorum bir gün erkek … Çok heyecanlı ve güzel süreçler Allahım hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin ❤️🙏🏼