Mervvvever Sevvalll42 ilk hamileligim kıza benziyor ama değişebilir dedi martin 16sinda tekrar gidicem sağlıklı olsun da gerisinin önemi yok ☺️
3kuzuAnnesiyim Sevvalll42 2 kizim var Rabbim bilio saklamiyorum cok erkk istiorum ama tahminim ve hislerim yine kiz diyor
Suzann1993 Cinsiyeti nedir acaba bana da yorum yapabilir misiniz doktor geçen hafta erkeğe benziyor dedi çok kız istiyorum hayırlısı
dilos011 Sevvalll42 bir kızım var çok zukur Rabbim birde erkek evlat nasip etti mayisi bekliyoruz doğum için sabırsızlıkla hayırlısi ile gelsin bebislerimiz 🥰
Dyt-Elif merhabalar🥰🌸 11+1 bebişim cinsiyet tahmini yapabilir misiniz forumda yeniyimm haftaya öğreneceğiz ama çok sabırsızlanıyorummm😇😍 @3kuzuAnnesiyim
Dyt-Elif @3kuzuAnnesiyim teşekkür ederimmm rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin bebişlerimizii🥰😇
Sena00 Sevvalll42 bir kızım var bunuda erkek istiyoruz rabbim nasip ederse yarın öğrenecez Allah herkesin gönlüne göre versin
Suzann1993 Ilayda01 13 hafta 3 günlük şuan.. doktorum 12 hafta 2 günlükken erkeğe benziyor ama yanıltıyor da olabilir tabi demişti