Mutlulukkk benım doktorum sezeryancı ama sezeryanda da en iyi doktor eşimın sülalesını doğurmuş bı doktor cınsıyeti 12 cı hafta da söylüyor ayrıca da konuşması anlatması o kadar guzel kı cok rahatlatıyor ben normal doğum ıstedıgım ıcın oğlumda 3 ay sonra yollarımızı ayırmıştık ama normal olmayınca olmuyor oğlum iri bebek olduğu ıcın normal doğum yapamadım sımdı ıkıncıye hamıleyım Allah nasıp ederse Hasan Fahri İnan’da doğum yapıcam 😊