hayalperest2310 mrvsrcn büyük ihtimalle gebelikten benimde boynumda lekeler çıktı maalesef inşallah geçer
serpil1baby mrvsrcn benim 4. Aydan sonra başladı ama bu kadar yoğun değil çene ve yanaklarda hafif sivilce şeklinde katkısız sabunla yikayıp kuruluyorum hiç bişey sürmemeye çalışıyorum malüm hamilelikten doğumdan sonra ilgilenicem🤦🏼♀️☺️
Zf-Fz2831 Xpigment %4 lük akşam yatarken lekelere ince tabaka şeklinde uygulayın lekeden eser kalmadı, benim alnımın ortasında ve iki yanak üzerinde olmuştu alnımda ki kalp şeklindeydi hatta bu kremi önermişlerdi hemen de faydası olmuştu.
_almirasmom mrvsrcn kızınız olcak sanırım annemınde yanakları kahverengi leke oluyordu dogurdu gecmedı senelerdır oyle :) benımde kızım olcak hıc lekem yok
mervee19_ mrvsrcn benim bi arkadaşımda da olmuştu bu tarz aynen doktor bişey dememis galiba geçer deyip göndermiş başka bi doktora da gitmemiş gano exselin sabunu var onu kullandım çok faydası oldu dedi şuan da yüzü falan da gayet iyi doğum da yaptı bende 4 buçuk aylık hamileyim aldım ama umarım faydası olur bende de bi kaç tane leke gibi bişeyler oluşmaya başladı kremlerin korkusundan falan da rahatsız oluyorum bende yeni aldım daha inşallah faydası olur
yinehamile mrvsrcn leke için çok erken bol bol su tüket, zaten hormonlar değiştigi için cilt çok hasas en ufak şeyden etkileniyor ve en çok leke yapan şey ise az su içmek
mrvsrcn _almirasmom ya evet ama cinsiyetle alakalı mı bilmiyorum kuzenimde de olmuş iki gebeliğinde biri kız biri erkek bence cinsiyet değilde cilt hassasligi ile alakalı
Hlilal Benimde öyle 33 haftalığız daha geçmesi kaşınıyor bazen mahvoluyorum sonra dökülüyor kuruyor gibi oluyor yine aynı doktor gebelik egzaması dedi
Bir_prens_annesiiiii mrvsrcn ciddiye doktoruna gitmelisin benim yüzümde de isilik çıkmıştı krem vermedi hamilelikten dolayı jel verdi geçmezse doğumdan sonra gel krem veriyim dedi ve geçmedi doğumdan sonra gidicem inşallah
yinehamile mrvsrcn hamileliğin son haftalarında bende de çıkmıştı, bi tanıdığım doğumdan sonraki kolostrum süt ile her gün sileresem geçeceğini söyledi, ve gerçekten de geçirmişti. Oda aklında bulunsun diye söyleyeyim dedim 🌸