mrvsrcn Busimss yaaa evet genelde oluyormuş sanırım hormonlardan bazi günler iyice kararıyor gibi oluyor bazı günler açılıyor rengi sonra pul pul dökülüyor
esiaks mrvsrcn güneş kremi olmadan sakın dışarıya çıkmayın. Lekeler kalıcılaşır ve artar. En az 50 faktör koruyuculuğu olan olsun. Güneş yok diye sürmemezlikte yapmayın. Her zaman kullanın. Doktora hangisini alacağınızı danışabilirsiniz. Ben sebamed kullanıyorum.
esraakpinar mrvsrcn mineral filtreli bi güneş koruyucu almalısınız. Her gün evde bile olsanız mutlaka kullanın güneş koruyucu hatta 2 saatte bir de yenilemek gerekiyor
Aysegulinanc mrvsrcn la Roche posay cica plas kremini tavsiye ederim şiddetle lekelere çok iyi geliyor hamilelik başımda benimde sivilce leke artışım oldu onu kullanıyorum ve şuan suratım da hiç bişey yok çok şükür 1 hafta da değişimi farkediyorsun sadece leke üzerine sürmen yeterli hamilelikte kullanılıyor hatta Bebeklere bile uygun 🤍
mrvsrcn Aysegulinanc yaaa bi araştırayım o kadar yorgunluk ve halsizlik var ki üzerimde bisey araştırmaya bile üşeniyorum
Sinemfalanfilan Ben la Roche posey in güneş kremi ile yattım kalktım 2 kutu bitirdim normalde de sürmeden asla çıkmazdım zaten alışkanlık. zararı var mıdır bilemiyorum ama hiç lekem olmadı şimdiye kadar. İstersen bir araştır doktoruna danış istersen
yanlisanlamaama mrvsrcn gebelik maskesi diyorlar bana sağlık ocağında bahsetmişlerdi doğumdan sonra geçiyormuş bende de hep çil gibi lekeler çıktı yüzümde
bademli_puding mrvsrcn gebeyken kullanılan kremde varmış arkadaşıma doktoru vermişti adı stilex ti bi sor doktoruna istersen
funnymummy mrvsrcn benim önceki gebeliğimde olmuştu biodermanın sensibo diye bir kremi var mercimek tanesi kadar lekenin üzerine uyguluyordum etkili olmuştu bende
ArvenMom mrvsrcn ilk zamanlar lekelenme değil aşırı sivilcelenme yaşadım şükür şuan yok rahatladı yüzüm yüzüme yüz temizleme jeli sonrasında gerçek gül suyuyla temizliyorum cildimi 10 dk sonra kuru ciltler için olan nemlendiricimi kullanıyorum şuan cildim bebek gibi oldu 🙈🧿🥰