Btlklnc tazecikannee 32+5 te girdimm içime baygınlık geldı cıkmak istedim nedense. Sancı cıkmadı cok sukur :)
Summerwine 1baharrr 2 tane yuvarlak aparat var biri bebişin kalp atışını biri de rahimde kasılmayı gösteriyor.Elinede buton veriyorlar,bebiş hareket ettikçe basıyorsun.15-20 dakikalık bir işlem.Sanci var mı ,bebek hareketleri sağlıklı mı ona bakiliyor
Defnesa 35 te girmiştim ilk nst ye çok heyecanlanmıştım bebeğin kalp atışları hep 180 üstü cikmisto doktorda cokmu heyecanlandın biraz dolaş su iç tekrar gir dedi 140 Lara düşmüştü:)
1prensannesi_ tazecikannee nst ayrı ucret alınırmı benıde haftaya cagırdı bugun gıttım bugun muayene haftaya kontorul nst dedi 32 gırıyorum
_yfs_ tazecikannee ben geçen gün girdim 26. Haftamdayım doktora götürdüm sonucu tamam dedi çok erken değil mi yaa benim devlet hastanesinde girdim 🙄
Aysegizemdilek Bende bugün girdim ilk nstme çok güzeldi sürekli kızımın kalbini dinlemek 35+1 haftamdayım 😇