Semagnydi Kızlar selam 32+2 haftalık hamileyim bugün sabahtan beri karın bölgemde ağrılar oluyor böyle kasılma gibi geliyor gidiyor yalancı sancı mı bilmiyorum ilk hamileliğim yarın doktor randevum var beklemeli miyim sizce yaşayan var mı böyle bir durumu?
nur34_ Semagnydi bnde ayni durumdym canm agridan ziyade baskinlik var rahatsz edici saga donsem sagdan agriyo sola donsem soldan npcm sasirdim arttik🤷♀️
68selda06 Semagnydi bende 32 hastalığım bendede her gün olmasaydı 2 güne 3 güne bi oluyor bu dönemlerde gaz sancısı da çok şiddetli sanci veriyor mide ağrısı falan oluyor bende
Karman34 Semagnydi doktorum tek taraflı ise ve düzenli değil ise problem yok dedi bana mesela 10 dakikada bir 5 dakikada bir şeklinde olmamalı bu düzenli sancı oluyormuş diğer türlü yalancı sancı olarak geçiyor demişti canım ona bir dikkat et
Samira25 Semagnydi karın ağrıması ne kelime ayaklarm ellerm şişdi )) ağrıryor yurumukte zorluk çekiyorum 😔
Oz_se 68selda06 ay bende ayni durumdayim sabaha kadar aci ogelye kadar kustum bugun bide hastane cabtam hazirlanicak hic hal de yok
Semagnydi İlk gebelikte aşırı cahil ve aşırı tedirgin oluyor insan sabahtan beri olunca bir tuhaf hissettim kendimi nst ye bağlar mı sizce yarın 32+3 oluyorum
nur34_ Semagnydi baglar bnce arkadasimi bagldlr bnm kontrl gunumde agri sikaytm yoktu agriyla gitsem blki baglrda belli olmz
68selda06 Semagnydi yediklerin dende olur ayakların galan üşürse soğuk birseyler içersen ondanda oluyo karnın falan şişiyor sanki
Yagmurp_ Semagnydi bağlarlar direk canım ben 28 haftada sancıyla gittiğimde bile bağladılar 30 dan sonra düzenli giryorum nstye
Semagnydi 68selda06 teşekkür ederimmm💘 Oz_se kusma gibi birsey im olmadı ama bugün karnımda sancılar var canımı çok yakmıyor ama içim huzursuz neyse ki yarın sabah Randevum var
nur34_ Semagnydi doktordan degil aslnda agrilrn varsa yada utrasondan sonra uygun gorurlerse bagliyorlar ama genelde 30 da degilde 32 de bide sonrasina bagliyorlr senin muane gunlerini haftalik yaptilarmj
Semagnydi nur34_ 28.haftada gitmiştim şimdi yarın gidicem 32.haftam oluyor daha 2 haftaya düşürmedj ama. Ne zaman düşürüyorlar bilmiyorum yarın konuşur sanırım benimle
nur34_ Semagnydi bnde en son 30 da gittim sanirim bu son bir aylik kontrl oluyor muane gununde 35 icinde oluyrm cunku