marven Rab263636 ama baska bi hastaneye gitme sansin varsa doktordan ziyade hastane degistir cunku geri kalan çalışanlar bes para etmez her gttgmde nefret ediyorum insanlrdan sirf riskli olursa tam tesekkullu hastanede girisim bulunsun dye
Herseeyinasli Merhaba arkadaşlar, 16 haftalık hamileyim ben de. Dilek Özdur hocaya gidiyorum özel muayenesine, hastaneye henüz karar vermedik anan muhtemelen memoriel olacak. Doktorum çok iyi de hastaneyi bilmiyorum. Var mı bilgisi olan hastane ile ilgili?
BenimMinikOglum Fatsakts doğumum orda olacak ama henüz belli değil normal mi sezeryan mı. Son haftalarda belli oluyo sanırım
petitehatunn Devlet istiyorsanız Yenimahalle araştırma hastanesi gayet uygun olur. Normal doğum yanlısı bir hastane. doğum fazla olmadığından gayet rahat rahat doğum yapıyorsunuz. Odaları çift kişilik ama fazla kişi gitmiyor ve doğum koridoru baya uzun olduğu için hiç çift yatan görmedim. Üstelik yanında refakatçi de kalabiliyor. Özel istiyorsanız Medicalpark’ın doğum paketi 6500 tl idi. Ama bana kalırsa özel bir doktora gidip onun söylediği bir hastanede doğum yapmak daha mantıklı. aynı fiyatlara denk geliyor çünkü. Şükran Çakmak hocayı öneririm