denizcik Merhaba, bende şuan 30 haftalık hamileyim. Nisanda evlenip istanbuldan Ankaraya geldim. hemen hamile kaldım. Çok can sıkan bi dönemdi. Hiç bi yer bilmeden. Etraftaki herkes zekai tahir dedi ama 70 milletten insan var sanki hastanede. Doktorun yanına girdiğinde 2 dk anca kalıyosun. Seninle birlikte 5 kişi bekliyo odada kapı hep açık. Doktorlar çok iyi olabilir ama seninle ilgilenemiyor ki. Özel hastaneleri araştırdım. Lokman hekim paket fiyatı 5500 dedi. Koru da çeşitli paketler vardı 6.500 de 10bin e kadar. Liv 12 bin falan demişti öyle hatırlıyorum. Sonra cebeci tıp fakültesinden poliklinikten randevu aldım. Çok şükür orda da özel doçentte yer buldum. 14. Haftadan beri takibim orda. Normalde poliklinik ücretsiz ama ben özel hocaya 122 lira muayene ücreti ödüyorum. Tahliller ücretsiz. Acili var ama sadece içeride dosyası olanlar gidebiliyor. Doktorum doğuma girmeye söz vermedi ama girerse 500 lira falan bi ücreri varmış. Herhangi bi doktor girerse doğum ücretsiz. Çok uzun oldu ama belki birileri için faydalı olur. Çünkü ben hiç bi bilgi bulamamıştım ve bayağı pskolojim bozulmuştu. Sorusu olan varsa içeriden bilgi verebilirim bildiğim kadarıyla 🤗 doktorum mehmet murat seval ankara tıp fakültesi cebeci hastanesi