Mommy61 1Busenur1 32den beri kanalda bebeğim 34+1 im hala daha da 37yi görürüz dedi doktorum çünkü rahim ağzı uzunluğum 37 mm di ama ilk gebelik ise kanalda max 4 hafta kalır diyor bütün doktorlar
1Busenur1 Mommy61 bizimki gelmeye niyetli sancılar var artık haftaya 37 oluyor gelir gibi hissediyorum 😀
1Busenur1 Safiyenurrr ay bakalım bizimki 3100 3300 le doğum yaparsın dedi 2.5 -3 kilo arası normal doğum çok güzel oluyor zorlanmazsın dedi doktorum alttan rahim ağzı uzunluğuna baktı haftaya açılmama bakacak ☺️