Edafmo bende bundan korkuyorum son dakika sezeryana çevirmekten sezeryandan o kadar çok korkuyorum ki anlatamam kabusum gibi bu çatı darlığını önceden kontrol etmesi lazım aslında benim doktorum 38 de bakıyor alttan darsa normal doğum olmayacaksa niye bekleyeyim son dakikaya 38 inci haftama gün alırım sezeryan için🥺