37 den sonra belki doğar kavuşuruz diyordum kilosu önden gidiyor çünkü, ama 39.haftadayız tık yok,yürüyüş,merdiven ahududu çayı,hurma vs. bir sürü şey yapıyorum var mı aynı durumda olanlar..🥺(activating labor egzersizleri bile denedim ben de işe yaramadı😀)