Gunes1919 Kızlar doğum sonrası ziyarete gelecek olanlara magnetli acacak hediye vermek istiyorum internetten yaptıranlar oldu mu?
B-S1 Gunes1919 internetten çoğu site yapıyor ama malesef ücretler epey pahalı her misafire değilde daha çok yakın olanlarıma vermeyi düşünüyorum bende 💐
Sila66 Gunes1919 bana muhtemelen teyzemler ve Kayınvalidemler gelir onlarda ailem zaten gerisinin gelmesine gerek yok vay amca vay hala 😂 bildirmeyiz zaten sadece bizimkilere çikolata yaptırabilirim❤️😂
Hilal2901 Gunes1919 jojo tasarımdan 2 yıl önce nikahım için yaptırmıstım acacaklı magnet bak istersen
Nesnes28 Gunes1919 merhaba instgramda tatlışkomagnet vardı magnetleri oraya yaptırdım. Birde cikolatadeposu var orayada cikolata yaptırmıstım kuzenimin bebegine hediye olarak gayet memnun kaldık bakabilirsiniz. Sağlıkla gelsin bebeginz inşallah 🥰
Deletedmom_116 😂kız sen dogurcan onlar getirsin hediye Ahah şaka Maka bilmiyorum üste kalsın diye yazdim
carmellawaldorf Deletedmom_116 sen şakasına demişsin de ben gerçekten böyle düşünüyorum 🤣🤣 bi de hediyeye para dökmeyelim yani😅
Deletedmom_116 carmellawaldorf Bende yaptirmicam😂😂Herkesin kendi düşüncesi saçma gelip banada ama İçinde geliyo herald eterslemis ilmin diye şey ettim😂
bebek_firarda Bende sadece çikolata yaptırdım. Buzluğada börek kurabiye vs yaparım. Ben zaten doğurmuşum, bir sürü acı çekmişim. onlar bana moral hediyesi getirsinler 😂😂😂😂
Deletedmom_116 bebek_firarda Buzlugada atmicam ben😂Yemek yemeye mi gekiyolar ha gelcekler başka zaman mı kalmamış oyalanirlar öle gelsinler çay kahve hop gitsinler😂😂
Anne0909 İnstagramda bir site var isimli çikolata yapıyor 100 tanesi 300 liraydı sanırım bende o tarz bişey yaptırıcam fazlasına gerek yok Mevlüt yaparsan magneti o zaman düşün bence
Gunes1919 Riskli gebelikde olduğum için hamileliğim cok zor geciyo psikolojik ve fiziksel olarak çok yoruldum ailem ve bir kaç yakınım gece gündüz benimle birlikte yanımdalar onlara teşekkür mahiyetinde hatıra olsun istiyorum
Deletedmom_116 Gunes1919 İnstada vardır öyle sayfalar fakat bilgim yok dalgaya alıyoruz gibi oldu Ama yanlış anlama 🌹
bebek_firarda Deletedmom_116 zaten çoğunluk ailem gelcek onlara yapıcam bide kendime😂şekerden dolayı yiyemiyorum doğumdan sonra ağlatıcam 😂
Gunes1919 Deletedmom_116 yaşadığım son 4 haftayı buraya yazsam oturur ağlarsınız zor zamanımda ailem bir iki yakınım gunlece hastane koselerinde kapı dışında yanımdan ayrılmamışken gece gündüz doğumhane önünde evimde basimda beklemişken magnet hiç kalır
Deletedmom_116 bebek_firarda ağlat kız kim tutar seni🤣🤣Valla ben hiç ugrasmam kimse yok hamileligimde İki buklum ev temizliyorum hastanelik oluyorum kimse yok bide onlara hatirami birakcan hey yawrun heyy
Deletedmom_116 Gunes1919 Sebebiniz varmış ben size ters birşey söyleyip eleştirmedim bana bu şekilde cikisman gerkesiz
bebek_firarda Deletedmom_116 doğumdan sonra ağlatıcam dedim, kontrole geldim ama doğuma gidiyorum dua edin🥹
Deletedmom_116 bebek_firarda AYyY kıyamam Sagsalim gelsin minnik ♥️sağlıcakla kucağına alırsın inşallah ❤️ haber et son durumları bekliyorum🥰
bebek_firarda Deletedmom_116 şu anlık sancı gelip gidiyo, iyiyim ama korkudan kalbim çıkacak😂😂tamam yazarım❤️
Gunes1919 Nesnes28 merhaba duaniz için çok teşekkür ederim Aminn inşallah önerilerinize bakıcam Allah her anne babaya zamanında sağlıklı sihhatli evlatlarını kucağına almayı nasip etsin kazadan beladan korusun sizede sağlikli kolay doğum nasip etsin inşallah
femme Gunes1919 ben zıyaret de degılde kırkı cıkınca nasıp olursa mevlut düşünüyorum o zaman hedıyelık verırım :)