Tuba00 zehrazeynep çok ilgili yaşam hastanesi bu hafta gidicem inşallah tahir Beye memnun kalırım inşallah bu arada cinsiyeti kaçıncı haftada söylüyor
Hayriye1234 Tuba00 14+5 te kesin net bir şekilde erkek dedi. 12. Haftada da eğer uygun pozisyon olursa anlayabiliyorum demişti ama o haftada oğlum komple arkasını döndüğü için görememişytik. Bu hafta ben de net gördüm :) memnun kalacağınızı düşünüyorum :)
pelsin72 Hayriye1234 bende şuan 13+5 dün gittim Çağlar bey belli değil daha küçük dedi sizce anlayan var mı bakar mısınız
Tuba00 Hayriye1234 gittim üstteki bebek direk erkek dedi pozisyonu çok uygundu bacaklarını açmıştı alttaki bebek sırtı dönüktü ona bişey demedi
pelsin72 Sevdazbyr devleti bilmiyorum ama hamile olmak isteyen tüm akrabalarım arkadaşlarım Kemal Coşkun sayesinde kaldılar genelde Kemal coşkunun hastaları gebe kalmak isteyenler görün memnun kalacaksın
pelsin72 Sevdazbyr medical paint hastanesi Kemal Coşkun yani görün derim tanıdığım olmayanların hepsi oraya giderek hamile kaldı
15261526 Tazeanne56 ilk gebeliğimde ona gidiyordum.cabuk geçiştiriyor gibi geldi o. Doğumda da o vardı benim. Kızımın suyu bitti 35 haftalık doğum yaptım. Yani tereddutum var Zeynep hanimdan
15261526 Tazeanne56 yani okulumdaki tüm hocalar neredeyse kemal coşkuna gidiyor. Eskiden beri bilinirmis batmanda. Ama pahalı. Talat kaçar a gidicem bu hafta memnun kalırsam yazarım.