Betsin elifff_17 evet sabah tekrar yapıcam sonra ne çıkarsa çıksın yinede kan vericem çünkü öğrendiğim kadarıyla erken gebelik testlerinde pozitif çıkınca yanılmıyormuş öyle mi
Minikmucizelere Betsin yani ben hep bu gibi olanindan aliyom olmadi mi cikmiyo hiç bi sekilde oldugu zaman beliriyo cok azcik ama senin birinde cikmis birinde çıkmamış bilemedim
elifff_17 Betsin ben çatlatma ignesiyle hamile kaldım 15. gun normal test yaptım o kadar gölgeydi ki kimse görmedi ben dışında :)) 5 dk icinde o golgeyi gördüm ve cok şükür vardı erken gebelik testini denemedim yani ama normal testlerde de zaten beta 20 nin uzerinde olunca hayalet bile olsa gösteriyormuş
Yazmelegi_ Betsin valla bende birinde silik çıktı birinde çıkmadı sabah yaptım silik tekrar çıktı gittim kan verdim hamilesin dedi
Ebrarliva Betsin canım sanki en üstteki test bozuk veya kuruma çizgisi ilk 5 dk da xiktina eminmisin kuruma çizgisinde olabilir
Betsin Minikmucizelere negatif çıkınca yanlış olabilir varsa ama pozitifse kesin foğru diyolar bende anlamadım ya 🥲 ve dediğim gibi bu zamana kadar çok test yaptım poşet poşet ilk defa böyle oldu
Betsin elifff_17 şimdi az önce yine yaptım bende görüyorum ama aşırı silik yok gibide ama ben görüyorum yada öyle görmek istiyorum umarım senin gibi bende gönül gözümle görmüşümdür🥹 Allah sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin 🤲🏻
Minikmucizelere Betsin inşallah vardır canım sabah tekrar yap cikar inşallah da kan vermeye gidersin🙂🙏hanerdar et banada tekrar yaptiginda
elifff_17 Betsin amin canım Rabbim sana da nasip etsin inşallah şimdi bence guzelce dinlen sabahta ilk idrarla yap ve 5 dk cok onemli bak dur başında yine insallah görürsün ikinci cizgiyi olmazsa da üzülme elbet olur benimkide zor oldu ama oldu dua et 💕🌸
Cennet_123 Cnm bende 5 yıldır bekliyordum bugün kanda çıktı çok şükür 5 haftaligimm dün 2 test yaptım erken ve normal gebelik testi erken testte silik ama net normalde çok az belli olmayacak şekildeydi inşallah seninde güzel haberini alırız 😍
Betsin Cennet_123 ayy Allah analı babalı büyütsün inşallah sağlıcakla kucağına al🥹 Dua edin banada inşallah güzel haberler alırım🥹♥️
Lenaaaa Betsin ilk test bozuk gibi duruyor ya da kuruma çizgisi de olabilir. Ama yine de kan testi verin inşallah gebelik vardır 💕
Hatice5461 Allahım bu güzel haberi bekleyen herkese nasip etsin sağlıklı bir şekilde 🤲Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın 🙏