ikizannesi1201 Cansr hayır gerçekten 45 dk. Benden önce çıkan hasta da baya geç çıktı🤷🏻♀️ Beni özel hastaneden yönlendirdiler Zeynep kamil hastanesine. Hiç istemeyerek gittim. İki kere muayene oldum orada ikisinde de çok ilgiliydiler çok şaşırdım😬
Cansr Ayse5960 bana denk gelen doktorlar ebeler kötüydü bence hepsi aynı değil o hastaneden memnun olanlarda var yani birdaha olsa ben işimi şansa bırakamam o yüzden özelde istiyorm doğumu
AdinsMom Cansr bana zeynep kamilde doktor demişti kız olunca merdiven altında aldırıyolarmış bebekleri o nedenle yasaklanmış 28olduk hala doktor muayeneden önce cinsiyetini biliyo musun diye teyit ediyo öyle söylüyo