cevriye35_ Cansr hepsi aynı ilgisizlikleri tavırları sanki millet özele para vermek zorunda zorla çalışıyorlarmış gibi davranmalarına sinir oluyorum
Cansr cevriye35_ özele mecbur bırakıyorlar insanı bu sadece muayene idi bide develtte doğum yapmıştım hiç hatırlamak istemiyorum
cevriye35_ Cansr Aynen canım bende devlette doğum yaptım ilgililerdi ama muayenede ozellikle sifir ilgi
Ayse5960 Cansr söylüyor canım kanuniye yada çamsakuradaki tüm doktorlar söylüyor ama 4-5 ayını felan buluyor söylemeleri kesin gördüklerinden daha erken söylüyorlar arkadaşım sezaryen kanunide yaptı doktor felan çok memnundu
Sezenn_ Cansr benimde ilki özelde oldu 5 sene olacak neredeyse doğuma 1200 ₺ ödemiştik sezaryendi birde. Ufuk üniversitesinde yapmıştım orası yarı özel yarı vakıftı. Şimdi dediğin gibi güç yetmiyor çok pahalı maalesef bende devlete gitmek durumda kaldım .
Sezenn_ Ben perinatolojide takipliyim canım hep 7 nolu muayene bakıyor bana fakat doktorlar hep değişiyor her gittiğimde belirli bi isim veremiyorum bu yüzden fakat her biri de güzel ilgilendi bir sorun yaşamadım şükür
Deletedmom_116 Cansr 15 de sordum ilk gidisimdi anaa beni bir azarladı ne cinsiyeti daha çocuk yok ortada diye bı daha gitmedim 😂
Cansr Deletedmom_116 ayy kötü olmuş niye özelde öyle değil 12 haftalıkken söylemişti kızımda ilk defa devlete gittim onada pişman oldum
ikizannesi1201 Cansr ben zeynep kamil hastanesine gidiyorum tek yumurta ikizi riskli gebelik olduğu için perinatolojiye takipliyim. Dün doktorum 11+5te kız bunlar dedi bende çok şaşırdım cinsiyet söylemelerine😬
Cansr ikizannesi1201 yaa ne güzel benimki 1 dakikada baktı ve gitti hicbrisey demedi necmi Kadıoğlu Hastanesi’ne gitmiştim
ikizannesi1201 Cansr evet bende şok oldum ve yaklaşık 45 dk muayene etti 🥹Çok ilgilendi doktor benimle sanırım riskli olduğum için🤷🏻♀️
ikizannesi1201 Cansr hayır gerçekten 45 dk. Benden önce çıkan hasta da baya geç çıktı🤷🏻♀️ Beni özel hastaneden yönlendirdiler Zeynep kamil hastanesine. Hiç istemeyerek gittim. İki kere muayene oldum orada ikisinde de çok ilgiliydiler çok şaşırdım😬