Nerm7n Bir buçuk aydır çekiyorum kabızlığı, üstelik hemoroid oldum. Denemediğim hiçbir şey kalmadı, kabusum oldu resmen. Duphalac, kuru erik- kuru kayısı, zeytinyağı içmek, armut, elma, yulaf, ballı sıcak su... daha neler neler hala üç dört günde bir gidip ağlayarak bir saatte yapıyorum. Doktorum en son psikolojik bu artık dedi, düşünme kabız olduğunu büyük ihtimalle sürekli buna kafa yormak etkiliyor dedi ki haklıdır çünkü o kadar çok korkuyorum ki tuvaletim gelecek diye. Sen de düşünmemeye çalış belki işe yarar.