Nerm7n Valla ne yaparsan yap olmayınca olmuyor🙄 Ben herşeye dikkat ettim yapılması gereken herşeyi yapıp, yapılmaması gereken hiç bir şeyi yapmadım. Yine de alt üst olan hormonlar, vücudun alışma süreci vs. derken bağırsak hareketleri yavaşlıyor. İlaç bile verdi doktorum bana mısın demedi. Günde 4 saat hızlı tempo yürüdüğümü bilirim.. Hiç olmadığı kadar gaz problemi ve kabızlık yaşıyorum bende 4. haftadan beri. Yakın zamanda da düzelmeye niyeti yok🤦🏼♀️