Kayaozge asistan bir doktor bakıyordu gebelere diğer doktorun işi çıktığı için her çıkan kadına bağırıyordu yok gebeyiz böyle mi olur bağırıp çağırıyorlardı ben de çekinerek girdim odaya baktım asistan doktor önce bir durdu sonra gayet güzel konuştu tamamen tavırların insandan insana değiştiğini düşünüyorum nasıl davranış görmek istiyorsan öyle davranmalısın bu özel için de geçerli