Ben iki gün önceden acilden giriş yaptım. Nst için bir saat bekledim. Benimle düzgün konuştular fakat bazı insanlara karşı yaklaşımları çok tuhaftı. Malesef her doktor hemşirede durum değişiyor ama inşallah düzgün insana denk gelirsiniz. Ben Ankara’dan geldim buraya, şehir hastanesinden çok memnunum burada da devlette yaparım diyordum ama kaçarak uzaklaştım adamın yüzüne bakmıyorlar.