nur_bebek34 Eşim de ben de tabi ki temiz bırakıyoruz ama havalardan dolayı giderden lağam kokusu geliyo mecburen sürekli yıkıyorum. Ayrıca bana göre günde bilmem kaç sefer kullanilan bir yer günde 1 sefer yıkanmalı diye düşünüyorum elbette herkesin kendi evi, kendi düşüncesi. Hamileyken de bu şekilde yapardım, hâlâ da öyle yapıyorum hele şimdi bebeğim için ekstra dikkat ediyorum herşeye