Bence 2 günde 1 normal ben 1 gün temizliyorum 1 gün bırakıyorum ister istemez wc lavabo yıkarken aşırı su gidiyor takıntı yapacağız diye israfa gerek yok kuraklık kapıda anlam veremediği tek şey çeşit çeşit deterjanlar yani ne yaşanıyorda orada o kadarına gerek duyuluyor anlamıyorum
Ayrıca bacım istesende gitmez o koku giderlerden geliyor demek ki bende de aynı gece ve gündüz gidere çamaşır suyu dök çık öyle beklesin dikkat et kendine temizleyeceğim diye mahvetme ciğerlerini