melikecprli 2 haftalıkken 481 çıktı , şimdi 4 haftalık 6bin kusur çıktı acaba normal mi gidiyor sizlerdede böyle miydi bir sıkıntınız olmadı inşallah 😔endişeliyim
melikecprli @Naz1324 iyi bari , herkes yok çok yüksek yok ikiz bebek falan diyip duruyor ya da öyle okuyorum bazı yerlerde ondan endişeliydim sizlerede sormak istedim çok teşekkürler🙏🏻
031965 Bizim de epey yüksekti daha keseyi görmemiştik de çok artıyordu doktor ikiz olabilir bu artışla dedi ama tek bebek. Olabiliyor böyle Allah hayırlısını nasip etsin
melikecprli @031965 bende kese göründü 3. Haftada ama artış yüksek olunca endişenlinmiştim hayırlısıyla herşey güzel olur inşallah🙏🏻
melikecprli @BurcuY ay hadi inşallah ya ebe tanıdık birisi varmış onada sordum ama henüz belli olmaz ultrasonda belli olur bakalm dedi inşallah ikizdir 🙏🏻🙈