Uzay1907 Zeynepcelik45 gebelik şekerim vardı ama 26.haftadan beri hep erken gelmeye çalıştı oğlum, kasılma ve karında toplanma oluyordu. 2 defa hastanede yattım ciğer geliştirici iğne vuruldum. 3.hastanelik oluşumda sancılar başlamış :) doğum oldu sonra.