ebrutrn Esra_0023 bende senin gibi kararsızdım doktoruma danıştım kendisi bile hamileyken içtiğini söyledi yüksek çıkarsa tedbirini alırız dedi çünkü ve doğrusu da bu bebeğin sağlığı için
Nurin34 Crescent96 canım ben yaptıramadım açlık kanımı ölçtüler glikozu içtim 1 saate 5 dk kala kustum iptal ettiler başka bir öneriniz var mı bu durumda