Kesinlşkle yaptırılmalı. Eltim yaptırmadı yalvardım yakardım doktorumda yaptırmana gerek yok dedi dedi son haftasında bebek iri annenin şekeri çok yüksek asla normal doğum yaptıramam dedi üstelik devlet hastanesi bide biliyosunuz devlet zorda kalmadıkça sezeryan yapmaz.. sezeryanla doğum yaptı şimdi şekeri düşmüyor sürekli diyet listesi şekersiz şeyler yiyor 1 haftalık lohusa. Üstelik bu iyi sonuç Allah korusun gebelik şekeri bebek ölümlerine bile sebep olabiliyor.