Fuhen hay Allah doktor doğru demiş araştırdım baya bi 20. Haftada falan yukarı çıkıyormuş doktorlar görse bile söylemiyormuş yalandan piskolojimizi bozuyorlar erken haftada söylemiyormuş doktora anca 20. Haftadan sonra söylüyorlar ilk gebeliğindeki bebek doğdu mu