Başka doktora da bir görün istersen. Ben progestan hap kullanmaya başladım. Doktor kontrolde eski halinden daha iyi ama yine aşağıda dedi. Ama %90 yukarı çıkar dedi. Kendine dikkat et. Kendini yorma, ağır kesinlikle kaldırma. Ben sürekli yatıyorum neredeyse. Tabii mecbur kalkacağımız zaman olacak o zamanda hareketlerine dikkat et. Benim eşim bir de ameliyat oldu. Bir o bana bakmaya çalışıyor ameliyatlı haliyle, bir ben ona. Ama Allah büyüktür. İnternette çok aratma, ben yaptım ilk çok psikolojim bozuldu. Zaten stres yapmamamız gereken bir zamandayız.