Crescent96 Nasıl gidiyo kızlarr 27+6 dayım Ben hala ne alıcam derdindeyimmm… Uzun kollumu kısa kollumu havalar nasıl olur tahmin edemiyorum oğlum Şubat doğumluydu çok kolaydı alışveriş ama şimdi kızçeme nasıl alıcam hiç bilemiyorum
catandgirlmom Crescent96 benimde minnoş kız ve çok zorlanıyorum ne alsam hangi mevsimde ne giyse diye yine hesap kitap yapıp aldım biraz ama kıyafet uçsuz bucaksız bir mesele bebiş geldiğinde alırım bolca dedim kilolu mu olcak yoksa zayıf mı küçük mü alsam büyük mü mevsim nasıl olcak vs hiç bilemediğim için 😂
elvinimmm Crescent96 30+2 yin uzun kol ama ince kumas olanlardan aldim ben daha sonra yazliklara donecem zaten
61lazkizi61 Crescent96 28+1 0-3 3-6 ay uzun ve kısa kol zıbınlar aldim bir kaç mevsimlik bir kaçtan de kalın aldım hava durumuna göre giydirim artık 🙈benimde oğlum.kis bebeğiyle kalın kalın aldım bu tam orta da kaldı bende kararsizim🙈geçen sene haziran sonuna kadar serindi evler tabi olduğumuz yere göre de degisir
Crescent96 sonnenschein Müslim kumaştan tulumlar baktım bende 0-3 ay zaten cok kullanılmıyor onları uzun kollu seçmeyi düşünüyorum ☺️
catandgirlmom Crescent96 24 ya da 27 mayıs tahmini tarihimiz 😊 ama ben 38 de doğsun istiyorum artık gidişata göre inşallah 15 mayıs olur ikizler olmasındab korkuyorum biraz annem 15 mayıs ve boğa kızımda öyle olur inşallah 😂
Happycatt Bizde bugün 27+0 olduk canım ben uzun kolu aldım kıyafetlerini kışlık kalın değil ama uzun kolu ☺️
Crescent96 catandgirlmom ikizler olmasından bende şok korkuyorum eşim ikizler sanırım 2 ikizleri bünyem zor kaldırır 😂
elvinimmm Gamzeeris doktorum ayda 1 kere cagiriyo beni Cumartesi gidicem 1 aydir kızımı görmedim cok ozledim🤣daha konusmadik dogum tarihi ile ilgili
elvinimmm Gamzeeris siz en son ne zaman gittiniz bebek kac gr di bu haftalarda ortalama ne kdar olmasi gerekiyo en son 26.haftamda gitmistim 856 gr dı suan ne kdar olduğunu cok merak ediyorum
Crescent96 55Ozge41 ben doğum tarihini henuz konusmadım doktorumla hem özel hem devlet takipliyim doğumu devlette yapıcam ama 38. Haftam mayısın 2. Haftasına denk geliyor sanırım
Gamzeeris elvinimmm elvinimmm evett yaa zaman gecmiyo resmen 😊bende 3 haftada 1 gidiyorum ama artik sıklasır herhalde. 15 nisan 5 mayis arasi dedi banada dogum icin
Crescent96 61lazkizi61 valla o kadar kararsız kaldım ki Allahdan oğlumdan kalan uzun kollu zıbınlarda var artık hava durumuna göre bakıcaz ☺️ Tam mevsim değişimi insan emin olamıyor
catandgirlmom Crescent96 ayyyy benim 2 arkadaşım ikizler bana fazlasıyla yetiyorlar haha allahım inşallah 38. Haftada sağlıklı bir doğumla boğa bir kız istiyorum nasip ettt 😂
Brcgms11 Crescent96 Tahmini 9 Mayıs benimki de, ben kısa kol zıbınlardan aldım genel olarak zaten üstüne uzun kollu takımlar giydirilecek😌
55Ozge41 Brcgms11 aynen bende hem kısa hem uzun zıbın aldım ustunede uzun kollu takımlar yeterli olur