1tazeannecik Stressiz günüm yok Antepte yaşıyorum 🤦🏻♀️ Çok fazla enfeksiyonum var doktor 3. Kez antibiyotik yazmış bu yazdığı bin mg içmeye korkuyorum anca maşallah maşallah bebek çok iyi gayet sağlıklı diyo yolluyor çok sinir oldum paramla rezil oluyorum devlet hastaneleri desem bakmıyor bu ay tekrar özele gdecek imkanımda yok acaba gerçekten alttamı plasenta noldu ne bitti bilmiyorum . Ankarada doktora gitmiştim hiç bişey yoktu . Buraya gelirkende arabayla geldik durduk yere nasıl indi anlamadım . 16 haftada 2 kez birlikte olduk canım zaten enfeksiyon oluyorum diye birliktede olmuyorduk . Doktordan yana bi yüzüm gülmüyor 1,5 senedir adam akıllı bi doktor bulamadım olanıda çok pahalı 😢