1tazeannecik Selam kızlar 15+5 erkek bebeğim olcak allah nasip ederse. Az önce doktordan geldim ve plasenta aşağıda ve 26.haftaya kadar yukarı çıkmazsa bizim için tehlikeli dedi. Çok endişeliyim ne yapılır bu durumu yaşayan var mi aranızda
Sila66 1tazeannecik Benımde asagıda 20 haftada dedi 20 haftadan sonra çıkmaz dedi ama geçen gün muayeneye gıttıgımde çok düşük Ihtımal çıkar dedi düşük dedı ama Senın haftan var daha çıkar ınsallah benim henüz asagıda Sezaryan olucam ıcın rahat korkmuyorum ılac ıcıyorum ılıskı yasak ve yatıyorum sadece
Pemberuya 1tazeannecik aynen banada dün aynısını dedi kuzum 17+4 üm benimde erkek 28. Haftada tekrar bakacak ama yukarı çıkmazsa normal Doğum olmuyormuş sanırım bide erken doğuyormuş bebek
ArvenMom 1tazeannecik 20 haftada öğrendim aşağıda olduğunu 28 kadar bekliycez zaten sezsryan olucam ama herşey yasak kasılma ağrı vs batma çok fazla yaşıyorum ilaç kullanıyorum senin haftan erken yukarı çıkar inşallah
Pemberuya Sila66 maaşallah kuzum erkek benimde dün öğrendim☺️ Ya valla bende de 7-8. Haftamda kanamam oldu sonradan geçti sanırım bundan dolayı çünkü ta o zaman dr bebeğin eşi ayrılmış dedi bana
Edaayusraa- 1tazeannecik 16. Haftada bana da aşşağıda tehlike dediler 22 de düzeldi şimdi şükür, ekstra biraz dikkat etmen yeterli korkma :)))
Sila66 Pemberuya benım rahmı kapatmış da kanamam falan olmadı Allah’a sukur ❤️olmasında amin hepımızde ❤️ kanama olursa doğum dedi doktor 🥹
gizemmm30 1tazeannecik aynı sıkıntiyi bende yaşıyorum 20. Haftadayim hatta geçen gün post açtım ama cevap yazan olmadı. Bana doktor iğne verdi prulaton 3 tane 5 gün arayla vurulcam. Sürekli bir sertlik hissediyorum. Karnım taş gibi oluyor ve sancı yapıyor. Doktor bu iğneler rahmi yumuşatır bebeğin yukarı cikmasini sağlar dedi. İnşallah dedihi gibi olur. Size iğne verdiler mi?
Sila66 gizemmm30 yok ben iğne almadım progestan ıcıyorum 3 kere ınsallah da bısey olmaz bızlere ❤️ bebeklerımıze amin ❤️🤲
mayaden 1tazeannecik 17de demişti canım ekstra bir şey yapmadım 20de kendi yerine çıkmış bebek kilo aldıkça çıkıyor çoğu zaman 💜