Klbk25 fundadncc bende bugün 7+0 oldum pazartesi gidicem kalp atışını duymak için çok heyecanlıyım sen duyarsın inşallah bize haber ver olur mu duyarsan
Linaa90 mrvsrcn bizim aramızda 2 gün var zaten 2 hafta sonra çağırdı beni de canım gördük inşallah duymakta nasip olur
Agg0207 fundadncc ikincide sanki daha çok heyecan oluyor ilk hamileligimde 21 yaşındaydım pek anlamamıştım sanki şimdi daha anlamlı
fundadncc Agg0207 ben sanki hiç hamile olmamışım daha önce gibi heyecanlıyım çok şükür kalbini de duydum 🥰