fundadncc Selamm biz 7+1 olduk bugün, az sonra randevum var sizce kalp atışını duyar mıyız? Siz ne zaman duydunuz? ❤️
mrvsrcn fundadncc bizde bugün gittik 5+5 iz bebeği cok minik bi şekilde gördük doktor kalbi atmaya başlamış gibi dedi ama duyamadık bebeği de tam olarak net göremedik pazartesi tekrar çağırdı ama stres yapma cok normal henüz cok küçük 1 milim ancak bebek dedi insalllah kalbimizi ferah tutalım 🥰
Linaa90 fundadncc 6+4 de gittim kalp atışı çok küçük. Olduğu için dinletmedi ama ekranda attığını gördük duymazsan doktoruna sor bakalım görebilir miyiz diyeo bizi baya rahatlattı bol su iç git canım 1.5lt falan idrara sıkışık ol 🌸
fundadncc mrvsrcn ben bebeği henüz görmemiştim inşallah görürüm bekliyorum şuan kalp atışı da duyarız inşallah 🥰
Agg0207 fundadncc ay çok heyecanli inşallah duyarsın canım bende on gün sonra gidicem ikinci hamileliğim bende duyarım inşallah
Linaa90 mrvsrcn bizim aramızda 2 gün var zaten 2 hafta sonra çağırdı beni de canım gördük inşallah duymakta nasip olur
Agg0207 fundadncc ikincide sanki daha çok heyecan oluyor ilk hamileligimde 21 yaşındaydım pek anlamamıştım sanki şimdi daha anlamlı