Medd ilk gebeliğimde ağrıyla gittim 5. Haftada. progestan vermişti doktorum sadece içerde kanama alanı var demişti. Çalışıyordum. Allahım işe gitmek zorundayım. Bebeğim sana emanet dedim. 2. Gebeliğimde kanamayla gittim hemde ağrı. 7. Haftamda. İğne ve progestan verdi yasakladı herşeyi dinlendim. Allahım evladım senin evladın sana emanet dedim. Şükür problem yaşamadım. Hatta doktoruma sordum ilk gebelikte de ilaç kullandım kanama alanı vardı benimle mi alakalı bu dedim. Hayır asla seninle ve vücudunla alakalı durum değil dedi. Dinlen canım sıkıntı yapma kendine. Allah’a emanet olun inşallah sağlıkla kavuşmak nasip olsun