Kubrabsyg45 Mervekara5 o ne demekmiss ya , keşke detay öğrenseydin. Bence nişan ile alakalı değil bu. Ya açıklık muayenesi olur bildiğim
Mervekara5 Kubrabsyg45 rahmi birazcık uyarıcam dedi kuzum bana direk off çok da çekiniyorum cumartesi gidicem işte Allah nasip ederse
Kubrabsyg45 Mervekara5 dün gece gittim ben ağrım çoğaldı ama resmen anamı ağlattı ebe canım ya. Bayağı çevirdi ıkınmamı istedi vs derken normalde asla bu kadar acımazdı eli sert birine geldim demek ama akşamdan beri 4 5 defa lekelenme oldu korkmaya başladım
Mervekara5 Kubrabsyg45 bak için rahat etsin istersen git ama benim doktorum daha yeni dedi bana lekelenmelerin kanamaların olacak diye. Galiba bu çatı muayenesi rahmi yumuşatıp açılma yapıyormuş kuzucum