YLD_95 aysenur-y1 merhaba canım. Bende 15+4 oldum. Öğrendik geçen hafta oğlumuz oluyormuş inşallah 🤲🏻 kasık ağrılarım yoğun benimde. Ara sıra kramplar giriyor. Ama onun haricinde çok şükür iyiyim 🤲🏻🧿
Fulden94 Haftaya basladim ben , biz fetal dna yapmistik 10. Haftada ben o testte ögrenmistim bi oglusumun olacagini 💙 ama gece haftada ki ultrasonda da gösterdi zaten erkek oldugunu :)
Minis122 aysenur-y1 12 . Haftalarda tahmin soluyorlar net soyleyen doktor az sayida. Hayirlisi ile saglikla gelsin 🥰
MelisaC Sadiyes 15. haftada kontrolümde hala kızdı cinsiyet partisi yapmak istiyorum kesinse söyleyin dedim kesin dedi bakalım😅