aysenur-y1 selam canım. Bizde bugün tam olarak 15+6 yız. ☺️ cinsiyetimizi 14+5 te falan öğrendik. Bir oğlum olacakmış. 2.trimester güya hamileliğin balayı derler ama bende hiç öyle olmadı. 15.haftada lekelenmem başladı sonra istirahat verdi doktorum. Evdeyim çok sıkılıyorum 😔 kasık, vajina ağrıları, mide yanmaları … Allahım sağlıkla alabilmeyi nasip etsin kucağımıza 🤲