Gizemgizemm doğa ismi güzel sadece ben kızıma isim seçerken Türkçe harf olmamasına dikkat ettim yani ğ gibi. Global bir isim olmuyor diye. İleride yurtdışında okumak ister yada yurtdışı kaynaklı bir firmada vs çalışırsa telafuz açısından yabancılar ğ harfi kullanamıyor. Ayrıca mail adresi alırken bile doga olarak alması gerekiyor. Okunduğu gibi yazılmasını tercih ettim ben ama herkesin görüşü farklı tabi ☺️