Gizemgizemm Merhaba kızlar nasipse kızımız olacak Alya ve Doğ isminde kararsız kaldık Alya ismi bu aralar çok fazla kullanıldığı için Doğa biraz daha ağır bastı sizce kulağa hoş geliyor mu ve çevrenizde doğa isminde tanıdığınız var mı karakterleri nasıl ?
Summerwine Gizemgizemm doğa ismini bizde düşünmüştük ben sadece içinde ğ harfi olduğu için istemedim yoksa güzel bir isim ☺️
KayraKuzusu Bencede doğa ismi cok güzel bu zamana kadar doğa isimli kimi görsem özgüvenli ve sıcakkanlıydılar 😊
bastet Benim ismim Doğa, yurtdışında kullanımı çok zor bir isim. Ğ harfi olmadığı için Doga diyorlar ve Dog köpek demek olduğu için biraz alay konusu olabiliyor.. kendimden örnek verdim, sanırım Alya daha ulusal ve guzel bir isim
rumeysakara12 bizde öykü ADA koyduk belirledik isimli şeyler bile yaptırdık ama arkadaşlarim isimlerin hoc bjr anlamı yok bence güzel değil dediler çok moralim bozuldu sizce ne yapmam lazım 🥺
KayraKuzusu rumeysakara12 kafana takmaman lazım senin içine sinmesi önemli başkalarını ilgilendirmiyor gayette güzel bit isim 🩷
Summerwine rumeysakara12 nasıl arkadaşlarınız var cidden merak ettim?Absürt tuhaf bir isim koymamissiniz yani herkesin hayatınıza hele hele çocuğunuzun ismine kadar müdahale etmesine izin vermeyin derim.İki isimde çok hoş isimler
rumeysakara12 KayraKuzusu evet doğru ben eşim öykü bende ada çok istedim hiç bir mantıklı anlamı yokdiye hoş değil dediler hani ne kadar da karar versek üzüldüm yani
rumeysakara12 KayraKuzusu içime sindi isimli şeyler yaptırdım emzik Zinciri vs ama dıştan öyle şeyler duyunca insanın canı sıkılmıyor değil 🥺
rumeysakara12 Summerwine bende evet dinen bir anlamı yok ama öyle kötü derecede bir anlamı da dedim yani çoğu kişi bir isim güzel bir anlamı olması gerek dedi sonrası farketmezmis isim anne babadan sorulur felan canım sıkılmadı değil
KayraKuzusu rumeysakara12 üzülme kuzum gayet güzel ve anlamlı millet fenalığından ne diceğini şaşırıyor
rumeysakara12 KayraKuzusu ya gerçekten mi ilk oğlumun ismi Mert Ali buda öykü ADA çok uyumsuz dediler ama bir nebze rahatladim 🥰
Summerwine rumeysakara12 anlamı güzel olması yeterli zaten ki sizin belirlediğiniz isimler çok güzeller.Bosverin kim ne demiş.Bir ömür o çocuğa siz öyle sesleneceksiniz,içinize sineni koyun☺️
rumeysakara12 Summerwine teşekkür ederim için rahatladı demi dinen anlamı yok evet ama koyulmiycak kadar kötü anlamı da yok isim anneden babadan sorulur evet her anlamda koyulmiycak bir isim koyarsın çocuğuna derim değiş onu anlarım söylesseler bile ama benim isimler de hiç bir kötü anlamı yok ki
Gizemgizemm @"rumeysakara12 insanların boşverin eşiniz ve sizin beğenmeniz önemli çok güzel isimler ☺️