Biprensannesi Tugba0223 yaaaa çok mutlu oldum Allahım analı babalı büyütsün maşallah size kaç haftalık ve normal mi yaptınız🥰🥰🥰😘
Tugba0223 Biprensannesi çok teşekkür ediyorum amin inşallah 🥰 39+5 ile gece hastaneye yatışım yapıldı normal doğum ile başladık 3-4 dakikaya düştüğünde sancılarım bebeğimin kalp atışı düştü ve sezeryana alındım