Ikizanneadayi34 kuzum üsdünden bu kadar sene keçmiş evlat acısız hafiflemez doğru anlaya biliyoruz ama kendide biliyorsun ki ikiz ne kadar riskli bir hamilelik herkes güzel geçirmiyor her kesde bi sorun çıkıyor seninde bu postun kaş tane ikiz anne adayının stresine kokrusuna sebep oldu lütfen sadece kendidi değilde bizleride düşünüp poçt açın niyetim asla sizi üzmek yada linçlemek değil ama ne bileyim insan okdukca acaba bende mi böyle olurum ya böyle olursam sonuçta Allah’ın içi kimse bilmiyor başına e gelecek bu postlar dahada canımızı sıkıyor lütfen lütfen bizleride düşünnün Allah evlatlarınıza gani gani rahmet eylesin yanınzdakinide sağ salim büyütmek nasip olsun acısını göstermesin. Niyetim seni üzmek değil asla salıkla kall💓