Ikizanneadayi34 Allah rahmet eylesin diğer çocuğunuza Allah sağlıklı uzun ömürler versin inşallah. Beni yanlış anlamayın ama doğum yapalı 2,5 sene olmuş zaten neden böyle bir post açtığınızı anlamlandıramadım. Yarın belkide cuma günü doğumum var bebeklerim küçük gelişimleri durmaya yakın olduğu için alacak doktorum, diğer postta da burda da yorumlarınızı okuyunca çok moralim bozuldu bu postu happy kidste açsanız belki daha iyi olurdu çünkü burdakilerin çoğu anne adayı, ki zaten ikiz gebelik başından beri stresli bir olay siz de biliyorsunuz. Bu benim naçizane tavsiyem yanlış anlaşılmak istemem adınıza çok da üzüldüm ama diğer ikiz anne adaylarını ve beni boş yere strese soktunuz maalesef. En azından başlıkta HASSAS diye belirtebilirdiniz belki. Sizi de asla üzmek istemem bu arada hakkınızı helal edin kötü niyetle yazmamışsınızdır zaten biliyorum kusura bakmayın lütfen