Bence kavanozda mayala. Ben 1 litrelik kavanozlarda mayalıyorum. Hem tencere işgal olmamış oluyor hem de daha uzun ömürlü oluyor. Mayalama işlemi bitip de dolaba kaldırdığında bikaç saat kapağını kapatma yoksa sulanır. Bir de market yoğurt mayaları tavsiye etmişler onlardan uzak dur 😅 ben denedim tutmadı. Ama şöyle olabilir bazı günlük sütlerin yanında mayası da oluyor. Eğer o sütlerden alırsan yanındaki mayasını kullanırsın. Veya da mutlaka komşunda vs vardır, komşuluk ölmedi ya verirler elbet 🤪