Bebegimizolsun 1234ikra son dakikaya kadar bedava diyip doğuma alınacağım dakika doğum parasını istediler,doktoru zorlamışlar para isteyeceksin diye Şikayet ettik bizde sağlık bakanlığından geldiler, geri özür dilediler