ttubaa neriada hocada eşimin kuzenin eşi doğum yaptı kendisi iyi ama bütün tahlilleri kendi hastanesinde istiyo demişlerdi bahar hocada tam tersi devlet yapıyo git orda yap getir yada wpden at diyodu kendisi biraz ketum bir yapıya sahip ama bilgisi inanılmaz birçok şeyi ben demeden kendisi dile getiriyodu doğumumda acil sezeryan olmuştum ben ebeler hemşireler çok ilgiliydi bahar hocada normal doğum taraftarı direk sezeryan demiyo beni son ana kadar bekletti normal doğum için ama bebek kanala yan girmeye çalıştığı için riske atmamak için sezeryana almıştı