bebikom1 Hiats merhaba bende duymuştum Mete sucu yu. Normal tek gebeliğe bakıyor mu tüp bebek benimki de. Nerden randevu alınıyor ve şimdi hangi hastanede bakıyor hastalara?
Hiats bebikom1 merhaba evet bakıyor balcalı nin çocuk polikliniği nde kadın doğum hizmeti veriyor 0543 770 75 67 bu numaraya wp üzerinden yazın randevu veriyor bizzat instagramda mete sucudan aldım numarayi. Birde hergün öğleden sonra 3de başlıyor muayene
bebikom1 Hiats anladım peki doğum Yüreğir devlet hastanesinde mi olacakmış? Bide doğumda tek kişilik oda seçebiliyor muyuz gerekirse ekstra ücret karşılığında bilginiz var mı
Zekiye16 Özel algomed hastanesin de Özgür bey var çok memnunum ondan gitmenizi tavsiye ederim sigortalıya 180 tl alıyor doğumu bilmiyorum ama
Hiats Nurfatma1 valla inan bilmiyorum canım zaten şuan doğumhane kapalı yüreğir devlete taşınmadan orda doğum yapman mümkün değil bak bende ona gidiyordum şuan şehir hastanesinde doğum yaptım çok sukur
Nurfatma1 Hiats yaa öyle mi Allah analı babalı büyütsün inşallah ☺️ Şehir hastanesi nasıl dikişiniz estetik dikiş mi oldu ? Bebekleriniz küvezde kaldı mı ?
Eceee yagmurvs metro da, medikal parkta yani Mehmet Yıldırım çok güler yüzlü bir doktor hiç bakayim de göndereyim demiyor güzel ilgileniyor yarım saatten uzun sürüyor muayene. Ücreti de 450 doğum bilmiyorum ama 10 bin den aşağı değildir.
mhmtsmy Busrasayin merhaba Erkan bey numarasını veriyor mu ? Acil bir durum için ya da soru sormak için?
Hiats Nurfatma1 amin canım Allah razı olsun henüz dikiş yerini görmedim ama ipli sanırım kenarında ip var bebeklerimde 34 haftalık doğdu 2ser kilo o yüzden küvezde şehir hastanesinde yer olmadığı için onlar medcalparkda
Hiats Nurfatma1 sadece tümden uyuduğum için baş agrım var yurumem gayet iyi kesigimde küçük sanırım çok kesmemisler herkes çift kişilik odada ben tek teyim ben bu kadar memnun kalacağımı tahmin etmezdim iyiki diyorum şuan
Nurfatma1 Hiats maşallah kiloları çokta az değil 🥰 bende ikiz gebeyim doktor hastane arayışındayım şehir hastanesinde dikiş eski usul filan diyorlar bide iyi doktora denk gelmem diye çekiniyorum